بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در همکاری با جشنواره ملی مهدویت از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

۰۲ آبان ۱۴۰۱ | ۰۶:۳۷ کد : ۴۹۹۰۶ گفتگوهای خبری
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم گفت: جشنواره مهدویت یکی از کارهای بسیار مهم و منسجم در حوزه مهدویت است و با تغییر دولت و اهتمام بیشتر مسئولان، در سال جدید دست‌اندرکاران جشنواره با دلگرمی بیشتری فعالیت می‌کنند که از این بابت می‌تواند، جلوه بهتر و تأثیرگذاری بیشتری را در دانشگاه‌ها داشته باشد.
بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در همکاری با جشنواره ملی مهدویت از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر شهیدی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم و دبیر شورای سیاست‌گذاری مهدویت استان قم بیان کرد: جشنواره مهدویت چند سالی است که از طریق جهاددانشگاهی در حال پیگیری است. یکی از کارهای بسیار مهم و منسجم در حوزه مهدویت است و با تغییر دولت و اهتمام بیشتر مسئولان، در سال جدید دست‌اندرکاران جشنواره با دلگرمی بیشتری فعالیت می‌کنند که از این بابت می‌تواند، جلوه بهتر و تأثیرگذاری بیشتری را در دانشگاه‌ها داشته باشد.

شهیدی افزود: جوان یعنی فردی که به دنبال نوآوری است و امروز با توجه به نوآوری‌هایی که در فضای مجازی است و رویکردی که جشنواره در زمینه هنری و رسانه‌ای دارد؛ اگر مسئولان دانشگاه و نیز شهر بتوانند هر چه بیشتر جشنواره را حمایت کنند، این جشنواره موفق‌تر خواهد بود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قم گفت: بنده پیشنهاد و نیز خواهشی از همه دست‌اندرکاران مجموعه‌های فعال در حوزه مهدویت دارم و آن این است که در تمام زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، هنری و جهادی جشنواره مهدویت توقع امام زمان(عج) که همان همدلی و اجتماع قلوب است را مدنظر داشته باشیم و با یاری یکدیگر، کاری سزاوار حضرت ولی‌عصر(عج) انجام دهیم.

وی یادآور شد: با توجه به ارتباطی که بنده با فعالان جشنواره مهدویت جهاددانشگاهی داشتم، مشاهده کردم که این افراد، انسان‌های بسیار مخلص، متواضع و پیگیر هستند و بنیاد مهدویت نیز در زمینه محتوایی و کارشناسی مباحث مربوطه در جشنواره مهدویت، از هیچ همکاری دریغ نمی‌کند.

کلید واژه ها: جشنواره ملی مهدویت چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :