معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم: انتخاب بخش رسانه و خبر، ابتکاری در چهارمین جشنواره ملی مهدویت است

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۰ کد : ۵۲۹۳۰ اخبار دسته اول گفتگوهای خبری
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم اظهار کرد: انتخاب بخش رسانه و خبر ابتکاری است که در جشنواره مهدویت جهاد دانشگاهی رقم خورده و مورد استقبال خانواده بزرگ نشریات و مطبوعات قرار گرفته است.
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم: انتخاب بخش رسانه و خبر، ابتکاری در چهارمین جشنواره ملی مهدویت است

به گزارش خبرگزاری ایسنا قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسماعیلیان در گفت و گو با ایسنا، عنوان کرد: موضوع مهدویت و منجی و مباحث آخر الزمانی یک موضوع بسیار مهم نه تنها در دین اسلام بلکه در ادیان دیگر است و این فرصتی که برای جهاد دانشگاهی قم ایجاد شده بسیار مغتنم است.

وی ادامه داد: ما هر ساله شاهد برگزاری جشنواره ها و رویداد های مختلف فرهنگی، هنری و سینمایی با موضوع مهدویت در کشور هستیم اما در بین بخش ها و موضوعات آن ها جای خالی رسانه و خبر احساس می شود.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه اظهار کرد: انتخاب بخش رسانه و خبر ابتکاری است که در جشنواره مهدویت جهاد دانشگاهی استان رقم خورده و مورد استقبال خانواده بزرگ نشریات و مطبوعات قرار گرفته است.

اسماعیلیان با بیان اینکه همکاری های مختلفی در راستای چهارمین جشنواره ملی مهدویت در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: واگذاری سالن جلسات جهت اختتامیه و برنامه‌ های جنبی و احتمالاً بخش نمایشگاهی برای اجرای نمایشگاه یا چکیده آثار و همچنین حمایت از انجمن های وابسته و مرتبط با ارشاد مانند انجمن عکاسان و یا خانه مطبوعات که در این جشنواره همکاری لازم را در اجرای برنامه داشته باشند از جمله این اقدامات است.

 معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه یادآور شد: همچنین در راستای غنای برنامه در اختتامیه دعوت از وزیر فرهنگ و ارشاد و برخی از چهره‌های شاخص و برخی موضوعات دیگر طبق جلساتی که داشتیم در دستور کار است

وی در پایان بیان کرد:  امیدواریم که این جشنواره بتواند با تنوع بخش های تخصصی و مختلف رسانه و خبر در سال های آینده ادامه پیدا کند و همچنین شاهد تقویت قلم، ایده، انگیزه و توانمندی خبرنگاران در موضوع مهدویت باشیم.

گفتنی است، چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی مهدویت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره ملی مهدویت به آدرس www.Mahdaviatfest.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت جشنواره ملی مهدویت بخش رسانه


نظر شما :