کارگاه آموزشی عکاسی با موبایل ویژه جشنواره مهدویت برگزار می‌شود

۰۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶ کد : ۵۳۱۱۹ اخبار دسته اول بخش‌های جانبی
جهاد دانشگاهی واحد قم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، یکی دیگر از سلسله کارگاه‌های آموزش عکاسی ویژه جشنواره مهدویت را برگزار می‌کند.
کارگاه آموزشی عکاسی با موبایل ویژه جشنواره مهدویت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایسنا واحد قم؛ چهارمین جشنواره ملی مهدویت به همت جهاد دانشگاهی واحد استان قم و با مشارکت بخش های مختلف فرهنگی و علمی و هنری کشور درحال برگزاری است.

در همین راستا جهاد دانشگاهی در نظر دارد سلسله کارگاه های آموزشی ویژه چهارمین جشنواره ملی مهدویت برگزار کند.

به گزارش ایسنا، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد قم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قم یکی دیگر از سلسله کارگاه‌های آموزش عکاسی با موبایل ویژه جشنواره مهدویت را به صورت (تئوری و عملی) یکشنبه ۹ بهمن‌ماه ساعت ۹ صبح با تدریس محمد مهدی ورآل در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است؛ آموزش عملی کارگاه عکاسی با موبایل در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود و آثار تولیدی در این کارگاه دارای امتیاز ویژه جهت شرکت در بخش عکاسی جشنواره ملی مهدویت می باشند.

گفتنی است، چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می‌شود.

یادآور می شود، علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی مهدویت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره ملی مهدویت به آدرس www.Mahdaviatfest.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت جشنواره ملی مهدویت بخش رسانه


نظر شما :