مسابقه کتابخوانی جشنواره ملی مهدویت در حال برگزاری است

۲۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۴ کد : ۵۳۹۸۴ اخبار دسته اول
مسابقه کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت از کتاب "قیام و انقلاب مهدی (عج)" در حال برگزاری است.
مسابقه کتابخوانی جشنواره ملی مهدویت در حال برگزاری است

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم  چهارمین دوره جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» در چهار بخش هنر و رسانه، ادبی، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می‌شود.

این  جشنواره در چهارمین سال برگزاری به دنبال ایجاد «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» با نگاه علمی-فرهنگی و به دنبال ایجاد یک موج تبلیغ و ترویج معارف مهدوی و فرهنگ انتظار در جامعه دانشگاهیان در قالب یک طرح ملی است.

کتاب قیام و انقلاب مهدی (عج) اثر معلم شهید دکتر مرتضی مطهری کتابی است که در تمامی کتابخانه های عمومی کشور در دسترس علاقه مندان فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و محتوای غنی آن در حوزه انتظار و مهدویت مزید بر علت انتخاب آن برای بخش کتابخوانی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت شد.

این مسابقه امروز سه شنبه 25 بهمن ماه در سامانه های رویتاب، یار کتاب، وبسایت جشنواره ملی مهدویت و پیامرسان ایتا در حال برگزاری است و با استقبال کم نظیر قشر فرهیخته جامعه روبرو شده است.

گفتنی است به ده نفر از برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایز پنج میلیون ریالی اعطا خواهد شد و تا پایان روز سه شنبه 25 بهمن ماه فرصت برای شرکت در این مسابقه باقی است.

 

لینک شرکت در مسابقه:
http://mahdaviatfest.ir/fa/form/847

کلید واژه ها: مهدویت جشنواره ملی مهدویت چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :