اولین کارگاه آموزشی ایده پردازی در حوزه صنایع نرم و فرهنگی ویژه جشنواره مهدویت برگزار می‌شود

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۵ کد : ۵۴۱۵۲ اخبار دسته اول بخش‌های جانبی سه شنبه های مهدوی
اولین کارگاه آموزشی ایده پردازی در حوزه صنایع نرم و فرهنگی ویژه جشنواره مهدویت برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قم؛ چهارمین جشنواره ملی مهدویت به همت جهاد دانشگاهی واحد استان قم و با مشارکت بخش های مختلف فرهنگی و علمی و هنری کشور درحال برگزاری است.

در همین راستا جهاد دانشگاهی سلسله کارگاه‌های آموزشی را متناسب با بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره ملی مهدویت برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد قم با همکاری دانشگاه پردیس اولین کارگاه آموزشی ایده پردازی در حوزه صنایع نرم و فرهنگی را چهارشنبه دوم اسفندماه ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ با تدریس استاد علی حسینیان در تالار کی نیا این دانشگاه برگزار می‌کند.

لازم به ذکر است؛ شرکت در بخش ایده پردازی و نوآوری جشنواره ملی مهدویت همراه با جوایز ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای ۳ اثر برگزیده و تسهیلات حمایتی تا سقف یک میلیارد ریال برای این آثار از مزایای شرکت در این کارگاه است.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام کلمه "ایده پردازی" را به آیدی@admin_mehra در ایتا ارسال کنند.

گفتنی است، چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می‌شود.

یادآور می شود، علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی مهدویت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره ملی مهدویت به آدرس www.Mahdaviatfest.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت بخش ایده پردازی جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :