معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم خبرداد؛

آغاز به کار نخستین فتوماراتن مهدوی کشور همزمان با نیمه شعبان در قم/اهدای نشان مهدویت به شرکت‌کنندگان

۱۸ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۷ کد : ۵۵۱۷۲ اخبار دسته اول بخش‌های جانبی
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم از آغاز به کار نخستین فتوماراتن مهدوی کشور همزمان با نیمه شعبان در قم خبرداد.
آغاز به کار نخستین فتوماراتن مهدوی کشور همزمان با نیمه شعبان در قم/اهدای نشان مهدویت به شرکت‌کنندگان

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، علی حسینی در آئین افتتاحیه نخستین فتوماراتن ویژه جشنواره ملی مهدویت که با حضور شرکت‌ کنندگانی از استان‌های مختلف و چهار کشور در سینما آیه قم برگزار شد، اظهار کرد: تصاویر یکی از تاثیرگذارترین ابزارهای ثبت خاطرات و تاریخ هستند.

وی با اشاره به اینکه نقش آثار تصویری در تاریخ، مطرح کرد: عکاسان و تصویربرداران حرفه‌ای که در سطح رخدادهای ملی فعالیت دارند به نوعی جزو تاریخ نگاران یک کشور هستند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم برخی از اقدامات و دستاوردهای جهاد دانشگاهی استان قم را مدنظر قرارداد و افزود: جهاد دانشگاهی استان قم چندسالی است به علت احساس نیاز فعالیت در حوزه مهدویت و مشاهده کم‌لطفی‌هایی که به این عرصه شده است، جشنواره ملی مهدویت را راه‌اندازی و اجرا کرده است.

وی ادامه داد: طبیعتا جشنواره ملی مهدویت نیز همانند بسیاری از جشنواره‌ها در دوره‌های نخستین دچار کمبودهایی بود که خوشخبتانه در ادامه مسیر و سال‌های بعد کامل‌تر شد.

حسینی از تغییرات صورت گرفته در بخش‌های مختلف جشنواره یاد کرد و گفت: امسال در بخش عکس جشنواره ملی مهدویت شاهد اتفاقات تازه‌ای هستیم که رنگ‌وبوی متفاوتی به این بخش داده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا نخستین فتوماراتن مهدوی کشور را همزمان با میلاد امام زمان(عج) در قم آغاز کرده‌ایم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به سین برنامه‌های مختلف این فتوماراتن، خاطرنشان کرد: در پایان این اردوی عکاسی به تمام شرکت کنندگان گواهی شرکت و نشان مهدویت اهدا خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین مراسم اختتامیه نخستین فتوماراتن مهدوی کشور نیز با حضور دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم و امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

 

کلید واژه ها: جهاد دانشگاهی جشنواره مهدویت چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت فتوماراتن بخش عکس


نظر شما :