در آئین اختتامیه نخستین فتوماراتن مهدوی کشور صورت گرفت؛

تقدیر مدیرکل ارشاد قم از جهاد دانشگاهی برای برگزاری اردوی عکاسی

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷ کد : ۵۵۱۶۹ اخبار دسته اول بخش‌های جانبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: حضور عکاسان حرفه‌ای در نخستین فتوماراتن مهدوی کشور ارزشمند است.
تقدیر مدیرکل ارشاد قم از جهاد دانشگاهی برای برگزاری اردوی عکاسی

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، امیرعلی عموزاده در آئین اختتامیه نخستین فتوماراتن مهدوی کشور که در حاشیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت و همزمان با ایام نیمه شعبان در قم برگزار شد، اظهار کرد: عکاسی هنر ارزشمند و شریفی است و عکس هنر جاودانگی شناخته می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه شرکت‌کنندگان برای فرصت بیش‌تر عکس برداری، مطرح کرد: اینکه شرکت‌کنندگان بجای دغدغه پذیرایی و اسکان، دغدغه عکاسی دارند نشان از حرفه‌ای بودن این افراد دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه باید روح عکس را دریابیم، عنوان کرد: خداوند در قرآن کریم درکنار مادیات به معنویات نیز اشاره کرده‌اند و ما نیز باید توجه ویژه‌ای به این معنویات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم نخستین فتوماراتن مهدوی اثرگذاری خوبی داشته باشد، خاطرنشان کرد: فرصت ویژه‌ای در ایام ویژه و در شهر ویژه‌ای فراهم شده است که خوشبختانه مورد استقبال خوبی نیز قرار گرفته است.

علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان قم نیز در این آئین با اشاره به برخی از محدودیت‌های موجود باتوجه به ایام نیمه شعبان اظهار کرد: نخستین فتوماراتن مهدوی کشور امسال در قالب چهارمین جشنواره ملی مهدویت برگزار شد و قطعا در سال‌های آینده نیز این اردوی عکاسی با قدرت بیش‌تری دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: تمام شرکت کنندگان در این فتومارتن گواهی شرکت دریافت کرده و با اهدای نشان مهدویت از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

 

کلید واژه ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم جهاد دانشگاهی فتوماراتن چهارمین جشنواره ملی مهدویت بخش عکس


نظر شما :