دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت خبرداد؛

برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای بیش از ۴ هزار نفر

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۲ کد : ۵۶۶۳۴ اخبار دسته اول گفتگوهای خبری
دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت گفت: در حاشیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت دوره‌های آموزشی مختلفی ازجمله عکاسی، خلاقیت و ایده پردازی، خبر و رسانه و ... برای بیش از ۴ هزار نفر به صورت رایگان برگزار شده است.
برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای بیش از ۴ هزار نفر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت در دیدار با امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، با اشاره به گزارشی از چهارمین جشنواره ملی مهدویت، اظهار کرد: امسال 8 هزار و 433 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از 5 کشور متفاوت در این جشنواره اثر داشته‌اند، مطرح کرد: چهارمین جشنواره ملی مهدویت با افزایش چشم‌گیر تعداد شرکت کنندگان توانسته‌ است رکورد شکنی کند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت با اشاره به اینکه در این جشنواره تمرکز ویژه‌ای بر دانشجویان وجود دارد، عنوان کرد: در حاشیه چهارمین جشنواره ملی مهدویت دوره‌های آموزشی مختلفی ازجمله عکاسی، خلاقیت و ایده پردازی، خبر و رسانه و ... برای بیش از 4 هزار نفر به صورت رایگان برگزار شده است.

وی از برگزاری نخستین فتوماراتن مهدوی کشور در قم یاد کرد و گفت: چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت نسبت به دوره‌های گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد.

حسینی با بیان اینکه در این جشنواره از ظرفیت‌های مختلف استفاده شده است، خاطرنشان کرد: در آئین اختتامیه جشنواره رونمایی از کتاب شعر و کتاب نفیس عکس نیز انجام خواهد شد.

دبیر چهارمین جشنواره ملی مهدویت افزود: اختتامیه جشنواره ملی مهدویت در تاریخ 8 خردادماه در سالن شیخ مفید دانشگاه قم برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: چهارمین جشنواره ملی مهدویت جشنواره ملی مهدویت


نظر شما :